ascharter ascharter .

ascharter

جذاب‌ ترین دیدنی‌ های شمال ایران

اگر علاقه‌ مند به گردش و دیدن مناطق جذاب کشور هستید، دیدنی‌ های شمال ایران می‌ توانند بهترین انتخاب برای شروع این ماجراجویی شگفت‌انگیز باشند. در ادامه ضمن معرفی دیدنی‌های شمال ایران در لیست برترین‌ها، در مورد ویژگی‌های فوق‌العاده این مناطق و موقعیت مکانی آن‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

جذاب‌ ترین دیدنی‌ های شمال ایران
درصورتی‌ که سفر خود را به شمال آغاز کرده‌اید، می توانید هرکدام از مواردی که ذکر می‌کنیم را لیست کنید؛ هرکدام این نقاط گردشگری تقریبا در تمامی شرایط آب و هوایی می‌توانند انتخاب خوبی باشند. مگر نقاط کوهستانی لیست دیدنی‌ های شمال ایران که به طبع در فصل زمستان برفی بوده و امکان تردد وجود ندارد.


شیطان کوه لاهیجان
شیطان کوه لاهیجان یکی از جاذبه‌ های طبیعی معروف و دیدنی در استان گیلان، ایران است. این کوه در شمال شهر لاهیجان واقع شده و به دلیل شکل غیرمعمول و منظره‌ای مرموز، به‌عنوان یکی از مکان‌های دیدنی محبوب در این منطقه شناخته می‌شود.

شیطان کوه لاهیجان از جاذبه های شمال ایران یک توده سنگی بلند و تنگ است که به‌صورت شکل‌های نامتعارف و خارق‌العاده شکل‌گرفته است. برخی از سنگ‌های این کوه دارای شکل و فرمی بسیار شگفت‌انگیز هستند که به یاد موجودات فانتزی و اساطیری مثل شیاطین یا جانوران عجیب‌وغریب اشاره می‌کنند. این شکل‌ها به‌خاطر عوامل طبیعی نظیر باد و آب و همچنین فرایند صخره‌ها در طول سال‌ها شکل‌گرفته‌اند. شما میتوانید بلیط پرواز تهران رشت یا بلیط تهران ساری را از اس چارتر خریداری کنید.

با دیدن شیطان کوه لاهیجان، شما با مناظری بی‌نظیر و منحصربه‌فرد روبه‌رو می‌شوید که در ذهن شما تصاویری هیجان‌انگیز و تخیلی را به وجود می‌آورد.


جنگل دو هزار
جنگل دو هزار یا جنگل شهسوار یکی از جنگل‌های معروف در استان مازندران قرار دارد. این جنگل در شمال ایران واقع شده و در نزدیکی روستای شهسوار در شهرستان نور استان مازندران قرار دارد. جنگل دو هزار به دلیل طبیعت زیبا، تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری و موقعیت جغرافیایی خاص خود، جذابیت بسیاری برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت دارد.

این جنگل بخشی از جنگل‌های شمالی ایران است و دارای تنوع زیادی از درختان و گیاهان است که شامل درختان گز، بلوط، بلوط چین، درختان گردو و درختان سنتز است. همچنین، در این جنگل می‌توان جانورانی نظیر خرس قهوه‌ای، گوزن، گوسفند و پرندگان متنوع را مشاهده کرد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۲:۲۱ توسط:آس چارتر موضوع: نظرات (0)