ascharter ascharter .

ascharter

جذاب‌ ترين ديدني‌ هاي شمال ايران

اگر علاقه‌ مند به گردش و ديدن مناطق جذاب كشور هستيد، ديدني‌ هاي شمال ايران مي‌ توانند بهترين انتخاب براي شروع اين ماجراجويي شگفت‌انگيز باشند. در ادامه ضمن معرفي ديدني‌هاي شمال ايران در ليست برترين‌ها، در مورد ويژگي‌هاي فوق‌العاده اين مناطق و موقعيت مكاني آن‌ها بيشتر صحبت مي‌كنيم.

 

جذاب‌ ترين ديدني‌ هاي شمال ايران
درصورتي‌ كه سفر خود را به شمال آغاز كرده‌ايد، مي توانيد هركدام از مواردي كه ذكر مي‌كنيم را ليست كنيد؛ هركدام اين نقاط گردشگري تقريبا در تمامي شرايط آب و هوايي مي‌توانند انتخاب خوبي باشند. مگر نقاط كوهستاني ليست ديدني‌ هاي شمال ايران كه به طبع در فصل زمستان برفي بوده و امكان تردد وجود ندارد.


شيطان كوه لاهيجان
شيطان كوه لاهيجان يكي از جاذبه‌ هاي طبيعي معروف و ديدني در استان گيلان، ايران است. اين كوه در شمال شهر لاهيجان واقع شده و به دليل شكل غيرمعمول و منظره‌اي مرموز، به‌عنوان يكي از مكان‌هاي ديدني محبوب در اين منطقه شناخته مي‌شود.

شيطان كوه لاهيجان از جاذبه هاي شمال ايران يك توده سنگي بلند و تنگ است كه به‌صورت شكل‌هاي نامتعارف و خارق‌العاده شكل‌گرفته است. برخي از سنگ‌هاي اين كوه داراي شكل و فرمي بسيار شگفت‌انگيز هستند كه به ياد موجودات فانتزي و اساطيري مثل شياطين يا جانوران عجيب‌وغريب اشاره مي‌كنند. اين شكل‌ها به‌خاطر عوامل طبيعي نظير باد و آب و همچنين فرايند صخره‌ها در طول سال‌ها شكل‌گرفته‌اند. شما ميتوانيد بليط پرواز تهران رشت يا بليط تهران ساري را از اس چارتر خريداري كنيد.

با ديدن شيطان كوه لاهيجان، شما با مناظري بي‌نظير و منحصربه‌فرد روبه‌رو مي‌شويد كه در ذهن شما تصاويري هيجان‌انگيز و تخيلي را به وجود مي‌آورد.


جنگل دو هزار
جنگل دو هزار يا جنگل شهسوار يكي از جنگل‌هاي معروف در استان مازندران قرار دارد. اين جنگل در شمال ايران واقع شده و در نزديكي روستاي شهسوار در شهرستان نور استان مازندران قرار دارد. جنگل دو هزار به دليل طبيعت زيبا، تنوع گونه‌هاي گياهي و جانوري و موقعيت جغرافيايي خاص خود، جذابيت بسياري براي گردشگران و علاقه‌مندان به طبيعت دارد.

اين جنگل بخشي از جنگل‌هاي شمالي ايران است و داراي تنوع زيادي از درختان و گياهان است كه شامل درختان گز، بلوط، بلوط چين، درختان گردو و درختان سنتز است. همچنين، در اين جنگل مي‌توان جانوراني نظير خرس قهوه‌اي، گوزن، گوسفند و پرندگان متنوع را مشاهده كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۲:۲۱ توسط:آس چارتر موضوع: نظرات (0)