ascharter ascharter .

ascharter

سوغات ارومیه

نقل زعفرانی
از جمله معروف‌ ترین سوغات ارومیه نقل زعفرانی بوده که و دارای جذاب و عطر بسیار خوبی می‌ باشد که در میان مردم بسیار محبوب بوده و این نقل دارای مغزهای مختلفی بوده که شما می‌ توانید با توجه به سلیقه شخصی خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایید.

اگر شما قصد یک پذیرایی شیک و مجلسی را دارید ما به شما توصیه می‌ کنیم که حتماً این نقل را خریداری کنید که مورد پسند بیشتر افراد خواهد بود و با توجه به زعفران به کار رفته در این نقل که اصل می‌ باشد شما می‌ توانید بوی او را از فاصله‌ های دور نیز استشمام نمایید که همین امر طعم و مزه آن را چندین برابر خوشمزه‌تر نموده است. بافت این نقل بسیار نرم و لطیف می‌ باشد به گونه‌ ای که وقتی شما آن را در دهان خود می‌ گذارید به راحتی آب می شود.

 

نقل گل محمدی
یکی از بهترین سوغات ارومیه نقل گل محمدی است که دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و به دلیل داشتن گلبرگ‌ های گل محمدی عطر خوش و دلنشینی دارد که باعث آرامش اعصاب خواهد شد و از خوشمزه‌ ترین و خوش طعم‌ ترین نقل‌ ها می باشد، مواد تشکیل دهنده این نقل شامل شکر انواع مختلفی از مغزیجات، آب، گل محمدی و گلابی بوده و همان گونه که مشاهده می‌ کنید دارای ترکیبات بسیار ساده ای خواهد بود. برای خرید بلیط هواپیما تهران ارومیه یا بلیط چارتر تهران اردبیل به سایت خرید بلیط پرواز اس چارتر مراجعه کنید.

بیشتر افراد این نقل‌ها را در کنار انواع مختلفی از نوشیدنی‌ ها از جمله چای استفاده می‌ کنند که گزینه مناسبی برای جایگزین نمودن قند بوده و به دلیل به کار رفتن گل محمدی در این نقل قطعاً خاصیت خوبی داشته که برای سلامتی بدن نیز مفید خواهد بود. از خواص این نقل می‌ توان به درمان التهاب پوستی، کاهش چین و چروک، از بین برنده عفونت، پاکسازی کبد و خیلی از موارد دیگر اشاره نمود که قطعاً بیشتر پزشکان نیز به تجویز آن می‌ پردازند.

به دلیل اینکه این نوع شیرینی خشک می‌ باشد شما می‌ توانید طولانی مدت آن را خارج از محیط سرد از جمله یخچال نگهداری که همین امر باعث می‌ شود که طول عمر آن نیزه بیشتر شود.

 

انواع حلوا ارومیه
یکی از گزینه‌های گردشگران که به شهر ارومیه سفر می‌ کنند خرید حلوا می‌ باشد که انواع مختلفی دارد به همین دلیل ما سعی داریم که در اینجا به چند نمونه از آن بپردازیم تا اطلاعات شما در این زمینه کامل و جامع‌تر گردد. حلوای گردو یکی از خوشمزه‌ ترین محصول می‌ باشد که در تهیه آن از مغز گردو، شیره انگور، شکر، گلوکز و ادویه‌ جات‌ های مختلف استفاده می‌کنند و به دلیل داشتن گردو طعم و مزه بسیار دلنشینی دارد، این حلوا به دلیل اینکه گردو دارد باعث تقویت سیستم ایمنی، افزایش انرژی، رقیق شدن خون، درمان کم خونی و علاوه بر آن باعث درمان بسیاری از بیماری‌ های دیگر نیز خواهد شد.

حلوای شیره انگور نوع دیگری از این محصول بوده که دارای ویتامین‌ها و املاح مختلفی می‌ باشد که از جمله آن می‌ توان به منیزیم، فسفر، پتاسیم و غیره اشاره نمود و شیره انگوره به کار رفته در این محصول کاملاً طبیعی و تازه می‌ باشد که قطعاً بر روی طعم آن تاثیر خواهد گذاشت.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۳:۲۱ توسط:آس چارتر موضوع: نظرات (0)