ascharter ascharter .

ascharter

جذابيت دريايي كيش

در سفر با بليط هواپيما به آب‌هاي خليج فارس و جزيره‌هاي متعدد اين خليج نيلگون، جاذبه‌هاي طبيعي، تاريخي و رفاهي بسياري خواهيد ديد و لحظه‌ هايي طلايي را تجربه خواهيد كرد. جزيره كيش از قوي‌ترين قطب‌هاي گردشگري استان هرمزگان و خليج فارس است كه باوجود انواع جذابيت‌هاي تاريخي، طبيعي و تفريحي، ميزبان مسافران بسياري است كه با بليط چاتري و يا بليط هواپيما ارزان لحظه آخري تهران كيش به اين جزيره زيبا سفر كنند. آكواريوم از زيباترين و جذاب ‌ترين جاهاي ديدني اين جزيره است كه در جنوبي‌ترين و شرقي‌ترين ساحل آن جا خوش كرده است.

اطلاعات آكواريوم كيش
آكواريوم كيش در واقع يك آكواريوم مصنوعي است كه در ساختمان كانون هنر در خيابان فردوسي واقع شده است. از آن جايي كه اين آكواريوم جنب پارك آهوان قرار دارد، مورد توجه افراد زيادي قرار گرفته و كساني كه به قصد گشت و گذار به پارك مي روند هم با ديدن طراحي متفاوت اين مكان، مشتاق مي شوند از آن ديدن كنند.

پس از تهيه بليط هواپيما و يا رزرو بليط چارتري و سفر به اين جزيره زيبا، مي توانيد به ساختمان كانون هنركه ظاهري شبيه به كشتي دارد. در اين كشتي دو آكواريوم با ظرفيت هاي 20000 و 50000 ليتر آب قرار دارد كه در يكي از آن ها انواع گونه هاي نادر آبزي در ايران و جهان قرار دارد و جالب است بدانيد اكثر افرادي كه از اين آكواريوم بازديد مي كنند، دانشجويان، پژوهشگران و كودكان هستند حتما ديدن فرماييد.بليط هواپيما تهران بم را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

در اين مكان فوق العاده جذاب همچنين برخي از ماهي هاي زيبا و تزئيني هم در اين آكواريوم قرار داده شده است. اين مجموعه‌ شما دو آكواريوم است؛ يكي با حجم ۵۰ هزار ليتر مخصوص كوسه‌ها و ماهي‌هاي بزرگ خليج فارس، تمساح‌ها و مارهاست و در آكواريومي ۲۰ هزار ليتر هم، بيشتر از ۷۰ نوع ماهي تزييني كمياب و ناياب در حال شنا هستند، لاك‌پشت دو متري اين مجموعه و حيوانات تاكسيدرمي شده و بخش ديرينه ‌شناسي، از جذابيت‌هاي اين مجموعه‌ به خصوص براي بچه‌ها هستند.

اين مجموعه شامل دو بخش:
بخش علمي حيوانات تاكسيدرمي شده

 ديرينه شناسي نيز مي‌باشد

در اين مجموعه به جز ماهي، انواع ديگري از خزندگان مانند مار و تمساح، پرندگان كمياب و همچنين پستانداران نيز وجود دارند. لازم به ذكر است كه در بخش مربوط به خزندگان اين مجموعه، حدود ۱۰۰ نوع خزنده از جمله ماربوآ، مار پرنده تايلند، سوسمار ايگوانا، عقرب سياه آفريقايي و… وجود دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۵:۵۳ توسط:آس چارتر موضوع: نظرات (0)

بازار هاي معروف اهواز

بازار نادري اهواز
بازار نادري اهواز از ديگر مراكز خريد در اين شهر مي باشد، اين بازار در خيابان نادري كه از شلوغ ترين و قديمي ترين محله هاي اهواز بشمار مي رود قرار دارد، مغازه ها و فروشگاه هاي متعدد زيادي علاوه بر بازار نادري دي اين خيابان وجود دارد، كه مي توانيد هر آنچه كه مورد نيازتان است از اين فروشگاه ها خريداري نماييد. در خيابان نادري همچنين دستفروش هايي هستند كه اگر دنبال قيمت مناسب تري هستيد مي توانيد از آنها اجناسي را با قيمت مناسب تهيه نماييد. لازم است بدانيد از معروف ترين اغذيه فروشي هاي اهواز در اين خيابان قرار دارد كه بد نيست سمبوسه و فلافل هاي خوشمزه اين اغذيه فروشي را امتحان كنيد.بليط هواپيما تهران سبزوار را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

آدرس بازار نادري: اهواز، خيابان نادري

 

بازار لشكر آباد اهواز
بازار لشكرآباد از ديگر بازارهاي قديمي اهواز كه در شلوغ ترين وقديمي ترين محله هاي اهواز قرار دارد، خوشمزه ترين فلافل هاي اهواز نيز در اين خيابان وجود دارد كه بسيار معروف مي باشد، بازار لشكر آباد اهواز به دليل داشتن فلافل ها و سمبوسه هاي خوشمزه معروف شده، از فلافل ها و سمبوسه هاي خوشمزه اين بازار حتما تهيه و نوش جان كنيد و از خوردن آن لذت ببريد.

آدرس بازار لشكرآباد: اهواز، سلمان فارسي(نادري)، بين شهيد غلامي و نظري پور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۴:۲۶ توسط:آس چارتر موضوع: نظرات (0)